Mi kell az izomtömeg növeléséhez?

0
39948

Étel épület izom otthon. Mi kell az izomtömeg növeléséhez? Táplálkozás az izomnövekedés ugyanaz fontos része a képzési folyamat. Gyakorlatok fogyás. Lehet edzeni helyesen, de ha eszik rosszul, mit csinál a test. Izmokat fog építeni? Van kiképző programod? Kivéve a profikat. Képzési program, táplálkozási terv, ahol kiemelt, milyen élelmiszerek, amikor szükség van rá. Ahhoz, hogy az izom meg kell számítani a fehérjék és szénhidrátok számát. Minden erő szükséges a növekedéshez és fejlődéshez.

Az eredmény az lesz, hogy jó mennyiségű proteint, energiát és vitamint biztosítunk, és megpróbáljuk kizárni a zsíros ételeket. Mennyi a tápanyag a különböző élelmiszerek, megtalálható itt. A jó izomnövekedés, minden nap tanácsos enni 2 gramm fehérje / kg testsúly. Lásd a cikkeket, lásd, hogy mely élelmiszereket kell enni, valamint a sportoló napi étrendjének példáit. Ebben a cikkben fogok beszélni a power mode-az optimális idő minden étkezés.

Ne feledje, hogy egyre izomtömeg és zsír

Táplálkozási mód az agy fejlődéséhez. Közepes adagok, de nem több, de a kudarc pontján a gyomrod tele van. Ha nem nagy felhalmozódása zsír toborzása közben izom, akkor eszik rosszul, enni túl sokat. Túl sok kövér, édes és kicsi lépés. Ne feledje, hogy egyre izomtömeg és zsír – ezek különböző dolgok! Az étrendnek figyelembe kell vennie a test jellemzőit. Ezen a napon meg kell enni sok szénhidrát és sok fehérje. Egyél gabonapelyhet, rizst, zabkását, sok zöldséget. Hús, hal, tojás, túró és tej.

Enni többnyire, étkezések között, enni gyümölcsök, alacsony zsírtartalmú túró, tej. Reggel az organizmus felébred, és aktív üzemmódba lép, így reggel, és amikor továbbmegy, annyi energia elpazarolódik. Reggel és nappal egyaránt egyél szénhidrátot és fehérjeételt, de hagyd a zsíros ételeket és az édességeket. Estére csökkenti a tevékenység a test. Este, menj a diéta fehérje termékek-alacsony zsírtartalmú túró,Tojásfehérje, csirkemell, zöldség saláta és gyümölcs.

A gyakorláshoz a testnek sok energiára van szüksége! Izmok kell tölteni szénhidrátok “a szem”. Ezért fokozott figyelmet kell fordítaniuk a szénhidrátokra az edzés előtti nap minden szakaszában. A végső recepció a szénhidrátok kell 1-2 órával a képzés előtt. Ha nehéz gyakorlatok, Például, guggolás, vagy ha azt tervezi, hogy tartsa képzés magasabb ütemben, akkor jobb enni Két és fél óra kaja, hogy “jobb legyen”. Ugyanakkor attól is függ, mit eszel. 

Egy izom felépítéséhez a szervezetnek proteinre van szüksége

És egy órával azelőtt, hogy az edzés lehet enni gyümölcsöt, de a teljes étkezés jobb, hogy használja két órával az óra kezdete előtt. A legfontosabb dolog, hogy ne feledje-edzés előtt szüksége van több energia (szénhidrátok). Inkább zabkását eszem. Két és fél órával edzés előtt (zabkása vagy hajdina), valamint kakaót inni vagy gyümölcsöt enni, valamint a képzés csodálatos. Ez az a nap, amikor ellazulsz, a test felépül, izmokat épít, növeli az erőt és fejlődik.

Energiaellátó rendszer. Az izomépítéshez a testnek proteinre, energiára és vitaminokra van szüksége. Ezért a jó táplálkozás is fontos az izomnövekedés nap pihenő, valamint a képzési napok! A teljes felépüléshez jó mennyiségű proteint és vitamint biztosít a szervezet számára. Jó előrehaladás kell három főétkezések a nap pihenő, valamint a köztes könnyű étkezés 1-2 alkalommal. A magas eredmények elérése érdekében kidolgoztam egy átfogó útmutatót a táplálkozás az Ön számára!

Választhatsz, hogy táplálod a tested

A táplálkozási terv jön létre teljes egészében a hagyományos termékek használata nélkül sport táplálkozási kiegészítők. Ki akarod deríteni, mi újság a sportos blogokban? Beszéljünk arról, hogy gyorsítsuk fel az izmaid növekedését, mielőtt és miután megtanultad a megfelelő táplálkozási és táplálkozási táplálék-kiegészítőket. A világ leggyorsabb autóinak a legjobb felszerelésre és kiváló minőségű üzemanyagra van szüksége, hogy magas eredményeket érjenek el.

És rosszabb, mint a tested? Ön választhat, hogy táplálja a szervezet: kiváló minőségű, egészséges étrend-kiegészítők, vagy zsíros, édes élelmiszerek, amelyek csak hozzá néhány fontot az Ön számára. Annak ellenére, hogy az évek során javult a testépítésben részt vevő személy táplálkozása, az alapelvek egyenlők lettek. Szükséged van. A komplex szénhidrátok, amelyek nem többek, mint egy csomó cukor molekulák társított, emésztik hosszabb, ezért kiváló enni napközben. Ezen kívül, ők ellenőrzik a vércukorszintet a vérben. Másrészt a monoxid gyorsan felszabadítja az inzulint, hagyja, hogy a vér áramoljon, és növelje a vércukorszintet. Az inzulin befolyásolja a keringés a cukor a szervezetben, nevezetesen az izomszövetben és a májban.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here