Hasznos tippek a fáradtság nélküli fogyáshoz!

0
635
Hasznos tippek a fáradtság nélküli fogyáshoz!

Mielőtt a trükköket, hasznos tippeket fogyás felteszek egy kérdést: Miért akarsz fogyni? A következő kérdés: tényleg fogyni kell? Ha nem biztos benne, hogy szüksége van egy szakember tanácsára, ha ehelyett biztosan tudja, hogy vissza kell térnie a súlyformába, akkor itt az ideje, hogy felálljon az ujjaival, és vegyen részt!

Fogyjon diéta nélkül, lemondás nélkül, gyorsan és örökre. Lehetetlen? Nem, ez elég ahhoz, hogy elfogadja a kis trükköket, hogy radikálisan javítja az életmód, a táplálkozás

A legnagyobb karakterek és emberek, akik nagyszerű dolgokat értek el ezen a földön, szinte mindig határozott módon rögzítették vágyaikat egy darab papírra. gyorsan fogyni 5 kg, az a tény, írás, tárgyiasítás a célok meggyújt valamit benned, amelyen keresztül elkezd felé, hogy a cél automatikusan és tartósan, amíg el nem éri azt.

…. valójában, ha üres gyomorra vásárol, akkor sok gyorsétel vásárlását kockáztatja! Ha vásárolni megy, meg kell menni egy listát az egészséges ételek, amelyek részei a diéta, hogy távol a polcokon készételek, chips, különböző édességek!

Jobb enni valamit, mielőtt a szupermarketbe megy, vagy egyébként nem érzi az éhség harapását. Haza fog térni a táskákkal, amelyek tele vannak mindennel, kivéve az egészséges ételeket az étrendhez.

Ismerje meg a címkék olvasását

Ismerje meg a címkék olvasásátMindig el kell olvasnia a címkéket, majd az összetevőket, hogy megbizonyosodjon arról, hogy mit vásárol. Az összetevők olvasása nagyon gyakran kiderül, hogy az elfogyasztott étel nem pontosan egészséges.

Az egyes termékek címkéje a DNS-t képviseli. Gyakran élelmiszer elrejti az egészségügyi buktatókat, az egyetlen módja annak, hogy megvédje magát, hogy megtanulják, hogy olvassa el a címkét, amely egy személyi igazolvány, hogy mi jön az asztalra!

Egy jó pihenés segít kalóriát éget tudtad? Tehát egy kis időt, hogy pihenjen, mielőtt aludni, és így elősegíti az alvás: séta, olvasni (nem szakács), hogy egy szép pihentető fürdő, és igyon egy tisztító gyógytea.

Az alvás jól befolyásolja a karcsúsító étrend hatásait, ezért egyértelmű, hogy a kevés alvás zsírt, alvást okoz, vagy nem elegendő ok-csak néhány nap elteltével – az étvágyhormonok, a leptin és a ghrelin növekedése, következésképpen az étkezési vágy.

Pohár vizet naponta

Pohár vizet napontaNem csak segít megtisztítani magát, majd leereszteni, de ha étkezés előtt iszik, először segít a jóllakottság érzésének elérésében. Kerülje a bort, a sört, a cukros és a pezsgő italokat, mert azok felfújódnak és felesleges kalóriákat hoznak.

Igyál sok, de sok vizet, és gyakran. Nem csak plin plin csinál annyira, és teszi dobja (remélhetőleg), hogy csúnya narancshéj, hogy érvényesül a comb, hanem felgyorsítja az anyagcserét, és teszi, hogy lefogy.

Ennek oka hamarosan azt mondják: az ivóvíz aktiválja a hőtermelés metabolikus mechanizmusait energiaköltségekkel. Ez lényegében valóban segít a fogyásban.
Igyál sokat inni gyakran, és ha nehéz, tudom, hogy sok ember, akik nehezen “inni” az asztaltól, http://www.extremefit.hu/choco-lite-drink-intenziv-fogyas/ kényeztesse magát egy szép pohár citrom vizet, már egy jó kezdet, hogy hidratálja, méregteleníti és rimineralizzarsi természetes módon!

Folyamatosan látom, hogy az emberek beiratkoznak az edzőterembe, hogy lefogyjanak, aztán nem mennek oda. Miért van ez? Mert nem akartak odamenni. Válasszon egy olyan tevékenységet, amely megfelel Önnek, legyen az úszás, tánc, fitnesz és harcművészet, és erre összpontosítson.

Mozgó kell adni a díjat, a megfelelő energiát, hogy foglalkozik az órát, hogy szentelje neki, ha már az elején, mit kell tennie, hogy nem szórakozni akkor alig lesz képes tölteni 1 óra fizikai aktivitás fáradtság nélkül.

Gondolj bele, milyen gyakorlatot szeretsz jobban, sok lány inkább sétálni, tegye a fejhallgatót kedvenc zenéjükkel, és 2 órán át sétálnak anélkül, hogy észrevennéd, más lányok inkább futnak, mások inkább táncolnak, ha táncolni szeretne, tudják, hogy az interneten sok zumba videó található, amelyek az Ön számára is megtehetik, scegliene 3 vagy 4, és táncolnak!

Ditto tekintetében az ugrás a kötelet, vagy a mászni, majd menj le a lépcsőn a társasház … minden mozgás jó, ha megtalálja, amit szeret csinálni!

Használjon kisebb ételeket

Használjon kisebb ételeketKimutatták, hogy az éhséget egyszerűen csak kisebb tányérok és poharak segítségével tudjuk “becsapni”, akkor miért ne tennénk?

Fogadok, a Színek, nagyon színes ételek, színek örömet, menj haza, üzletek vagy piacok, nézd a kisebb edényeket, mint a ritkán használt, otthon, ott is egy megbízható online áruházak, mint az Amazon, ahol meg lehet vásárolni őket, anélkül, hogy túl sokat költ, egy lapos tányér, egy mély edénybe, majd egy desszert tányér, akkor nem kell megvenni a.

Hogyan ébred fel az anyagcserét és tartja mindig aktív? Egyszerű, először is mozgás.. soha ne tegye a diétát mozgás nélkül, a diéta önmagában egy kicsit működni fog, akkor leállunk … második dolog enni! Igen, a fogyáshoz naponta 5 alkalommal kell enni, a snackek fontosak ahhoz, hogy a pajzsmirigy folyamatosan működjön.

Még akkor is, ha nem éhes, de 3 óra telt el az előző étkezés óta enni valamit, legyen az joghurt, 2 szelet gyümölcslével stb … ne maradjon éhgyomorra, soha ne hagyja ki az étkezést, ha az anyagcsere leáll, akkor is megállítja a fogyást.

Tudod, mennyire fontos a kenyér és a tészta az étrendedben? Mégis sokan teljesen megszüntetik őket … hasznos lehet, de csak a speciális orvosok jelenlegi irányításával!
Soha ne szüntesse meg a fontos ételeket önmagában, ha DIY étrendet szeretne enni mindent, felére csökkentse az adagokat, és könnyű szakácsot készítsen anélkül, hogy bármit is eltávolítana az étrendből.

Szénhidrátok vagy szénhidrátok, valamint a fehérjék, lipidek (vagy zsírok), a tápanyagok, amelyek számunkra a szükséges energiát a megfelelő működéséhez a szervezet, valamint a teljesítmény a normális napi tevékenységet. Fontos biológiai funkciókat látnak el: mindenekelőtt a májban és az izmokban lévő glikogén formájában gyors éjszakai vagy étkezések közötti energia tartalékot képeznek.

Lényegében az élelmiszer-szénhidrátok hiánya arra készteti a testet, hogy azokat más lerakódásokból nyert anyagokkal kell beszerezni, nem mindig zsírlerakódásokból, ami a szervezetre káros egyensúlyhiányhoz vezet!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here